Jauns nosaukums, jauni produkti un jauna koncepcija
"Tamro" Baltijas un Latvijas pārstāvji informē, ka notiek ne tikai zīmola maiņa, bet aptiekās ienāk arī jauna koncepcija - produktu klāsts papildinās ar BENU produktiem (šobrīd aptiekās ir astoņi dažādi produkti ar šo zīmolu, tie ir lētāki nekā analogi citu zīmolu produkti), aptiekās ienāk vairāk gaismas, plānojums veidots ar mērķi, lai farmaceits būtu tuvāk aptiekas apmeklētājam. "Tamro Latvia" vadītāja Dita Martinsone atzinusi, ka zīmola maiņa no "Ģimenes aptieka" uz "BENU aptieka" saistīta gan ar cerībām par priekšrocībām, ko sniegs lielāka starptautiska atpazīstamība (ar BENU vārdu Eiropā būs ap 700 aptieku, tam varētu būt vairāk priekšrocību attiecību veidošanā ar ražotājiem), gan arī ar skumjām par to, ka jāatvadās no reiz pašu radītā latviskā "Ģimenes aptieku" zīmola.