Veselības inspekcija sāk izsniegt identifikatorus ārstniecības personām
Identifikatora lietošana medicīniskajā dokumentācijā un receptēs, kuras tiek izsniegta pacientiem, nodrošinās ārstniecības personu tiesības uz privāto personas datu aizsardzību.
Identifikatoru ieviešana notiks pakāpeniski pārreģistrācijas perioda ietvaros, un izsniegto reģistrācijas apliecību maiņa sakarā ar identifikatoru ieviešanu pirms pārreģistrācijas noteiktā termiņa netiek paredzēta. Ārstniecības personām Inspekcijas izsniegtās reģistrācijas apliecības ar reģistrācijas numuriem ir derīgas līdz apliecībā norādītajam termiņam, t.i., līdz pārreģistrācijai.
Ārstniecības personas informāciju par identifikatoru var iegūt:
● Reģistrējoties vai pārreģistrējoties, t.i., iegūstot vai pagarinot prakses tiesības profesijā uz turpmākiem pieciem gadiem (identifikators tiek norādīts reģistrācijas apliecībā);
● Ārstniecības personas, kuras ir līgumattiecībās ar Nacionālo veselības dienestu (NVD), informāciju par piešķirto ārstniecības personas identifikatoru var iegūt NVD Vadības informācijas sistēmā.
● Ārstniecības personas, kuras nav līgumattiecības ar NVD vai tuvākā laikā nav paredzama pārreģistrācija, informāciju par identifikatoru var iegūt:
- Sūtot iesniegumu Inspekcijai uz adresi registri@vi.gov.lv no Ārstniecības personu un ārstniecības atbalsta personu reģistram norādītas e-pasta adreses;
- Sūtot iesniegumu, portālā www.latvija.lv izvēloties e-pakalpojumu Iesniegums Veselības inspekcijai un aizpildot formu Ārstniecības personu/ārstniecības atbalsta personu identifikatora pieprasījums (sadaļā „Ģimene, bērni, veselība, sociālie pakalpojumi);
- Iesniedzot iesniegumu personīgi jebkurā Inspekcijas filiālē (adreses un laiki norādīti Inspekcijas mājaslapā www.vi.gov.lv) vai pa pastu uz adresi: Veselības inspekcija, Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012.
● Ārstniecības iestādes informāciju par tajās strādājošo ārstniecības personu identifikatoriem var iegūt, nosūtot pieprasījumu uz e-pasta adresi registri@vi.gov.lv.